ANDREW & PETE

content marketéři, Business
Personalities of the Year (Británie)

Andrew and Pete se specializují na obsah s co nejvyšším potenciálem sdílení. Jsou autory bestsellerů „The Hippo Circus“ a „Content Mavericks“ a držiteli ocenění „Digital and Social Media of the Year“ a „Business Personality of the Year. V České republice vystoupí vůbec poprvé.


Začínají tam, kde ostatní sdílejí jednorožce

Andrew & Pete si nápaditým on-line obsahem vysloužili nálepku podivínských, ale úspěšných marketérů. Proč jsou hosty Forum Media a jak si zasloužili uznání za hranicemi Británie?

Z anglického Newcastlu to dotáhli do pozice hvězd současného marketingu. V říjnu Andrew & Pete zavítají na konferenci Forum Media, kde vystoupí s přednáškou Kreativita jako zbraň proti plagiátům.

V článcích, které se věnují dosavadnímu životu a dílu dvojice Andrew and Pete, se často objevují slova jako šílený, okouzlující a neuvěřitelný. Dva mladíci z anglického Newcastlu se stali celebritami globálního světa marketingu díky kombinaci všech tří těchto faktorů. Úspěch jim ale přinesla schopnost racionální úvahy.

Jak si v Chronicle Live povšimla Coreena Ford, Andrew Pickering a Peter Gartland, zakladatelé a majitelé značky Andrew and Pete, jsou „mladí, výbušní, překypují energií – ale z každého jejich nápadu je jasné, že o něm přemýšlejí.“

Na Twitteru je populární názor, že „Andrew a Pete začínají tam, kde končí móda sdílení obrázků jednorožců.“ Na první pohled to je odvážné tvrzení, stačí se ale podívat na pár příspěvků na jejich youtubovém kanálu a je jasné, že nejde o nikterak přepjatou hyperbolu.

Content marketing Gartlanda a Pickeringa využívá vizuální a obsahové trendy různých cílových skupin. Třeba když se věnovali hojně propírané problematice GDPR, dokázali nezaměnitelným způsobem skloubit infantilní výbavu svého „studia“ s pozoruhodně dospělým jízlivým přístupem k celé věci. Content marketing zejména v podání Petera Gartlanda, vybaveného vizáží ne nepodobnou Stevu Buscemimu, vypadá jako svěží jízda.

Na konferenci Forum Media, která se uskuteční v DOXu dne 23. října, přijíždějí s heslem „Content marketing nemusí být dlouhodobá strategie. Jde to i rychle!“ Přijďte si osobně poslechnout.