Program

Purpose - proč tolik povyku?

Jak se vždy odlišit unikátním obsahem

KEYNOTE: Andrew & Pete, content marketéři, Business Personalities of the Year (Británie)

Jak vybudovat značku s tisícovkou v bance a novorozencem v náručí: brand building fast track v podání zakladatele MadeBrave

Andrew Dobbie, ředitel, MadeBrave (Británie)
The Attention Merchants: nebezpečný obchod s lidským zájmem

Už máte doma svůj Amazon Alexa nebo Google Home? Vývoj a hrozby umělé inteligence a strojového učení, jejich dopad na náš byznys a naše životy

KEYNOTE: Simon Moores, futurolog, zakladatel a ředitel, Zentelligence (Británie)

Zásadní události, které mění českou mediální krajinu, očima jejich aktérů

Jsou mediální domy připravené na budoucnost, nebo jim uniká?

Libuše Šmuclerová, generální ředitelka, Czech News Center
Marek Singer, generální ředitel, TV Prima
Pavel Zima, ředitel exekutivy a komunikace, Seznam
Michel Fleischmann, prezident, Lagardére
Moderace: Filip Rožánek, M&M

Jak se chytit trendů, které fungují, a už se nepustit

SPECIAL GUEST: Barbara Lippert, novinářka (USA)
10 stupňů ke zlaté aneb Nakažlivá přikázání od Contagious

Digitální éra a digitální marketing daly firmám nové způsoby, jak dělat marketing, jeho celková efektivita se ale výrazně nezvýšila. Šéf britské skupiny Contagious přijede, aby spolu s admanem Josefem Havelkou okomentoval výběr z mnohatisícové databáze kampaní, které přinesly něco nového, přelomového, inovativního. Nové strategie, neotřelou kreativitu nebo dříve neviděné využití technologií v marketingu.

Amar Chohan, Managing Director, Contagious London
Josef Havelka, Contagious Czech & Slovak

Videoobsah na Facebooku rozhoduje. Jak dosáhnout sledovanost a generovat zisk

SPECIAL GUEST: Gavin Bell, marketér, Blue Cliff Media (Británie)

Outdoor – Televize – Rádio – Tisk – Online

Marek Pavlas, CEO, Big Media
Jan Vlček, jednatel, TV Nova, Asociace komerčních televizí
Petr Uchytil, ředitel strategického marketingu, Radiohouse
Petr Marek, ředitel divize Deník, VLM
Daniel Grunt, ředitel divize nových médií, Prima Online
a další

Hraní jako mimořádně efektivní nástroj k podpoře prodeje

SPECIAL GUEST: Yesim Kunter, herní expertka, zakladatelka, Play To Innovate (Británie)

Rodina – Millenials a Generace Z – Muži 18-55 let – Matky – Babičky

Juraj Felix, obchodní ředitel, Mall.TV
Lukáš Záhoř, šéfproducent, Mall.TV
Jiří Jón, strategic planner, Ogilvy
Barbora Šumanská, head of social, Ogilvy
Zuzana Kadlečková, manažerka sociálních médií, Coca-Cola
Martin Filip, brand manager, Tipsport
Kristýna Dušková, marketingová manažerka, Nestlé
Krizový management: když bouře udeří

Jak nepromeškat “zlatou hodinu”: sestavení a spuštění efektivního systemu krizového řízen

John Bearchell, výkonný ředitel, JDB Security, Coca-Cola (Británie)

Jak dělat marketing jednoduše – od start-upu po velkou korporaci

Roger Edwards, marketér, boxer (Británie)

Registrace účastníků konference probíhá od 8 do 9 hodin.

V 10:45 a 16:15 jsou plánovány Coffee Breaky, mezi 13. a 14. hodinou oběd.

Po 18. hodině jsou účastníci srdečně zváni na Forum Media Afterparty.